durumnisam Kızım bir yaşına yeni girdi inek sütü verebilirmiyim kararsızım içinizde veren varmı nasıl verdiniz aceba
3kedili2bebekli durumnisam ben vermedim doktorum 3 yasa kadar önermiyor sonrasında da alışkanlık olarak değilde arada sırada verebilirsin diyor iştahsızlık kansizlik vs yapıyor cidden kan değerleri çok iyi bebelerimin istahlari da çok iyi 2 yasindalar
1tosbikinannesiyim durumnisam doktorumuz yaşına gelince günlük 1 su bardağı kadar içebilir sorun yok demişti ☺️
cokbilmismom durumnisam 20 aylık hala vermedim doktorumuz süt konusunda uyardı bizi içmesin yoğurt ayran ve kefir şeklinde tüketebilir dedi. zaten bende verme taraftarı değilim hem sindirimi zor hem dişleri çürütüyor
Retzja Veriyorum 1 yaşından beri, doktorumuz öneriyor. 1 çay bardağını geçmiyor içtiği süt günlük. Bazen ballı, bazen muzlu, bazen sade içiyor. Her gün sabah kahvaltı yanında içiyor.
catperson durumnisam istiyorsanız sınırlı bir miktarda verebilirsiniz. Benim kızım 7 yaşında başladı süt içmeye, içmediği zaman da bir kayıp değil diğer süt ürünleri çok daha faydalı.
nnoktaa durumnisam doktorlar bu konuda ikiye ayrılıyor ver diyen de var verme diyen de var. Benim doktorum verme diyen tarafta. Nedeni artık günümüz ineklerinin genelinin ilaçlı olması.. aşısından yediği samanına kadar hepsi sıkıntılı 😅 büyükbaşın ne etini ne sütünü vermemeye çalışıyorum. Keçi sütü tercih ediyorum süt içecekse. Ki süt içmelik bir durumu da olmuyor. Keçi sütünden yoğurt. Yoğurttan ayran yapıyorum onu içiyor.
livanurvealpinannesi61 durumnisam 2 yaşa kadar anne sütü yada formül mama almalı demişti doktorlar. Süt sağlıklı değil diye verme demişti.
ebrar_61 durumnisam benim bebeğim daha küçük ama vermeyi düşünmüyorum çünkü çevremdeki insanlar verdiği için vitaminini kaybediyordu çocukları doktor kesinlikle inek sütü önermiyor en iyisi yoğurt ve keçi sütü
rachelgreen_ Çoğu doktor önermediği için vermiyorum bebeğim 14 aylık. Yoğurt yiyor kefir içiyor daha çok.
aysss_ea durumnisam ben ilk kızıma bir yaşından sonra sulandırarak verdim , ama şimdiki aklım olsa vermem . Bağışıklığını baskılıyor onun yerine tahin sütü badem sütü filan vermeymişim keşke
Sunismyson durumnisam Vermiyorum doktoru önermedi zaten laktoz intoleransı var bebeğimin kefir içtiğinde bile gaz sancıları çekiyor ayranda sorun yok sadece
Gul-42 durumnisam gece ıcın mı hayır uygun degıl normaldede gunluk bır cay bardagı ki o bıle fazla yani benım oglum haftada ıkı kere ıcer kı en saglıklı süt jersey ve keçi sütü onuda bulmak lazım