Bade5 3 yaşında kızım yaklaşık üç hafta olacak geçmeyen öksürük var crpsi normal çıktı alerjisi var normal de ama bu kadar öksürük olmazdı doktora götürdüm fayda etmedi ilaçlar alternatif tıp olarak evde ne yapabilirim ?
aslhnkrts Bade5 kendim alerjik biriyim eczaneden bitkisel öksürük şurubu aldım içtim bi de kozalak şurubu aldım onu içtim o şekilde atlattım kızım da öksürük oldu doktoru benim kullandığım şeyleri kullanabilir dedi kızım da o şekilde geçirdi
mavisevgim Bade5 sabah tok karınla 1 tatlı kaşığı pekmez akşam uyumadan 1 saat önce 1 tatlı kaşığı bal. Üstüne de şu içsin tabi çok iyi geliyor. Oğlum da öksürüyor balgamı var alerjiden oldu. Uyuyamıyordu en çok gece artıyordu tüm tuşlara bastım tek iyi gelen yönetimim bu oldu