Papatya5801 normal pijama ile yatırıyorum ben penye pijama oda 22 derece üstlerini ortmuyorlar ben uyandikca arada ortuyorum tabi geri açıyorlar genelde ama usumuyorlar üst örterken sadece belini karnını örtün o zaman açmaz bacaklarını ayaklarını ortunce rahatsız oluyordur