DamlaTa Umutegem 26 aylık oğlum var, bizde 2.5 yıl önce taşındık pandemi de. Buralı da değiliz hiççç alışamadık. İmkan hiç yok burada 🥲 valla kazanda oturan kişi bulmak gerçekten çok güzel💓
Umutegem DamlaTa ayyy bende aynı sorunlari yasiyorum ha bende kucuk yerde yasadim ama imkanlar daha olanakliydi. Benim oglumda 3.5 yasinda
DamlaTa Umutegem kesinlikle, burda imkan olmaması zaten can sıkıcı yapıyor. Maşallah Allah bağışlasın bebeğinizi. Kreşe vermeyi düşünüyomusunuz
DamlaTa Umutegem ben düşünüyorum da o yüzden sordum araştırma falan yaptınız mı diye sormak istedim açıkçası 🙂
Umutegem DamlaTa anaokuluna vermeye niyeylendim cnm kresler cok pahali die de yedeklerde bekliyoruz bakalm
DamlaTa Umutegem biz daha 26 aylık olduğumuzdan anaokulu bile olmuyor yoksa bende verirdim, kaç yaşa kadar alıyor anaokulu
Ezgi4147 Umutegem ezgiekenaktas İnstagram hesabım ordan daha aktif konuşabiliriz yazarsanız bekliyorum
Seyhanmin Umutegem Şuan Yenikent’teyim haftaya Van’a gidiyorum nasipse tayinimiz çıktı 1,5 aylık bebişle nasıl uçak yolculuğu yapacağımı düşünüyorum 😂