BuzluKahve momofalya alttaki. Perdelere bağlanan şeyleri sevmiyorum. Aslında ben fon perde de sevmiyorum 😬
bebiskoveannesi momofalya alttaki desenleri falan göz yoruyo karışık duruyo. Ben olsam üsttekinş tercih ederim