cey6565 bizim mikrobiyotamız ile onlarınki bir değil malesef. Eski nesiller bizden daha sağlamken, belki bizden sonrakiler bizim kadar bile sağlam olmayacak. Temiz gıdaya ulaşmak gittikçe zorlaşıyor çünkü. Belki bir iki cicibebeden zarar gelmez diye düşünüyorsunuz ama bizim yediğimiz gıdaların nerdeyse tamamında hayır yok zaten. O yüzden vermeseniz daha iyi olur. Tatlı yemek sorunda değil. İlla tatlıcana olsun diyorsanız muz çok iyi bir tatlandırıcıdır muz ile kek kurabiye falan yapabilirsiniz