merveasm Sezeryan olalı 6 gün oldu göbek deliğimin azcık altı dokununca cok fena agırıyor kızlar normal mi? Bi de dikiş yerimde hafif kabartı var ve orası sızlıyor normal mi yoksa enfeksiyon mu oldu cok korkuyorm
Oguzunannesi28 merveasm agri olmasi normal canım bende cok sıkıntı yaşadım ameliyat olduk sonuçta kolay bir şey değil ve geçmesi zaman alıyor malesef 😕
Kusannesi Organların acıyor canım dokununca cok bormal benim 1. Ayımda geçti o acıma hissi. Yastık tezgah kenarı vb dokunsa acıyodu karnımın içi