Arkadaşlar merhaba oğlum 5 aylık. Doğduğu andan itibaren anne sütüyle besliyorum. Mama ihtiyacımız çok nadir oldu fakat genel de mamaya tepki verdi bu bazen ağız kenarlarında kızarıklık ya da kusma gibi oldu o yüzden kestim. Doğduğundan beri ne yaptıysam emziğe alıştıramadım. Ne yazık ki şuan biberonda almıyor kendi sütümü dahi biberondan içmiyor. Uykuya geçişlerimiz de hep meme de ne yapacağımı şaşırdım farklı şeyler de denedim olmadı. Aranızda bu gibi bir durum yaşayan var mı?