Kızlar kızım 27 aylık artık memeden kescem kescem dedim dedim bi türlü olmadı en son bugün canıma yetti kendimce hiç doğru bulmadığım tak diye kesme yöntemi ile kestim.Ama gel görelim ki tek gögüsle emzirmeme rağmen taş gibi oldu gögsüm. Uykuda azıcık emzirsemmi ne yapsam? Mastit olurmuyum? Sağmayın da diyorlar