Afsk Merhaba ikiz bebeklerim var ve genelde sabaha karşı uykuda cok ıkınıyorlar kakalarınıda yapıyorlar aslında kabızda degiller ne yapabılırım ancak yuzustu yatırınca rahat edebılıyorlar
Seker_serbet1 Afsk benimde bu şekilde, gazdan oluyor ama gazını artık çıkarabiliyor hareketli bi bebek neden hala böyle anlamadım
Seker_serbet1 Afsk daha çok yeni o aylarda sık oluyor daha kendi kendine tam çıkaramaz gazını 3.ay gibi hafifliyor ama bitmiyor