Deletedmom56 Minik0212 6. Aya kadar hipp combiotic kullandım çok iyi mama ama 2 numarasını beğenmedim. Şu an sma kullanıyorum ondanda memnunum burda tavsiye üzerine almıştım
Selimveasel Minik0212 hipp hic kullanmadim bebelac gold ishal yaptı aşırı cıvık yapıyordu suan SMA kullaniyorum var olan kusmasi az olsada kesildi ishalide yok
Aslihan03- Aptamil sonra sma kullandim fakat hazımsızlık problemin yaşadı bebeğim son bir aydır hipp combiotik kullanıyorum çok memnunum
muzafferinannesi Hepsini denedim ayrıca humana ve evolvia da denedim bebeğime en iyi gelen sma oldu bebekten bebeğe değişebilir bebelac gold u çok sevmişti yaramıştı aynı zamanda ama kabız yaptı bıraktık sma ile devam ediyoruz