seher178 kızlar sizce şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım 2. gebelik ilkinde bir şey cikmamisti açıkçası çocuğumu birakacam kimsem yok vir akıl verin🙏
Hiilyuss seher178 her gebelik farklıdır ilkinde kontrollere de gitmistiniz bunda gitmeye gerek yok diyebiliyor musunuz😅
parla__ Ben yaptırmadım bazı doktorların önerdiği gibi bazıları da yanlış ,zararlı bir uygulama buluyor. Ben yaptırmayı tercih etmedim problem yaşamadım.