2 buçuk yıl oldu ama hala hapşırınca öksürünce altıma kaçırıyorum spor yapmaya heves ediyorum onda bile bu geliyor başıma soğuyorum zor bir doğumdu çok fazla dikişim vardı merak ediyorum her normal doğum yapan kadın yaşıyor mu bunları gerçekten psikojik olarak çok yıprandım ibadetlerime bile hevesim kalmıyor