Ozgedgdu benim bebeğim 2 aylıkken oldu. Üşütmeyle ilgisi yok mikrop kapmış dedi doktor. Küçük olduğundan sadece burun spreyi verdi. Sizinki büyükmüş belki ilaç verirler bilemiyorum. Gece yarım soğana karanfil sapladım nefesini açsın diye işe yaradığını düşünüyorum. Oda biraz kokuyor ama sabahları havalandırarak geçti. Deniz suyu sıkıp aspiratör ile çekiyordum