doğum yapalı 2 ay oldu, ilk günlerde göğüs ucu yaram vardı hemen bir günde geçmişti. şimdi tekrardan oldu nerdeyse bir haftadır geçmiyor kafayı yemek üzereyim gerçekten lansinoh sürüyorum,sütümü sürüyorum havalandırıyorum yine de geçmiyor emzirirken ağlayacak duruma geldim artık göğüslerim dinlensin diye bazı öğünlerde mama vermeye çalışıyorum ama kızım da onu içmek istemiyo çok çaresiz kaldım emzirirken ağlıyorum resmen😭😭