5 ay 10 günlük kızım yaklaşık 1 haftadır kucağımdayken oturtuyorken özellikle sol kolunu geriye veriyor sağ el önce solu sürekli dik bi şekilde geri veriyor çok garibime gidiyor bakıyorum koluna bise yok agrısıda yok ama devamlı geride öne alıyorum kolunu kırmakta istemiyor sap gibi geride tutuyor sürekli nırmal mi yasayan varmı