Kızlar sezaryen doğum yapalı 15 gün oldu. Bir hafta kanama oldu sonra tamamen bitti sarı akıntıya dönüştü. Sonra 2-3 önce tekrar azar azar kanama başladı. Bugün de çok yoğun Kıyafetime geçecek kadar kanama oldu bir anda( normal adetli ilken kullandığımız ped takılı idi) bu durum normal mi. Sizin kanamalar nasıl olmuştu