Bebekler duygularını bizler gibi regüle edemezler ya da coşkulu yaşayamazlar. Hiç anlayamayacağınız bir duygusunu ifade edemediğinden, sinirinden, heyecanından da yapıyor olabilir, bunu yapabildiğini keşfettiği için de yapıyor olabilir. Yukarıda size bakarak yaptığından bahsetmişsiniz, tepki beklediğinden vesaire yapıyordur.