Merhabalar,
4 gün önce doğum yaptım. Epizyotomi yapıldı dikişim çok, mosmor ve baya sert. Açılma yok dikişlerde fakat yürümek oturmak işkence. Bu konuda bilgisi tecrübesi olan var mı?
Bir de 7. Aydan beri lansinoh krem sürmeye başladım fakat bebek emer emmez yara oldu ucu kanadı, korkudan ve acıdan vermedikçe de şişti göğüslerim çok zorlanıyorum. Çok çaresizim