Kızlar az önce sağlık ocağından geldim çok moralim bozuldu ya kızım 3. Ayından bu ayına yani 1 ayda sadece 100 Gr almış benim çok ama çok düzensiz beslenmemden dolayı hemşirelere şaşırdı diyet yapıyo musun diye sordu bende korktum yapıyorum demedim diyetten ziyade kahvaltı yapmıyorum akşama kadar akşam da az yiyorum ne bulursam aperayif yiyorum bebeğimde kilo almamış 15 gün sonra tekrar gel kontrole dedi mutlaka ara öğün yap sebzeden ziyade et ye dedi ne bileyim ben böyle olucağını eşim yüzünden hep çok kilo aldın kalçaların kocaman oldu bilmem ne ben anneyim diyemedim ya salaklık bende