İyi akşamlar 4 yaşında bir oğlum ve 3 aylık bir kızım var oğlumun son zamanlarda şurada 5 6 gündür kekeledigini farkettim daha önceden hiçbir problemimiz yoktu bu şekilde aksine güzel konuşan alfabeyi bilen saymayı bilen meraklı bir çocuktu hala öle ama konuşurken tekrarlıyor kekeliyor gibi her gören çok guzel cvp veriyor fln diyordu nazsr mi oldu psikolojik birşey mi nedir anlamadım çok uzuluyorum bu duruma yeni olan birşey başına gelen varmı geçti mi sizlerde nasıldır