Oglusumunannesii Kızlar 3 sene oldu doğum yapalı ve ilk 1 senede 15i direk verdim ama gel gör ki 2 senedir 6-7 kilo fazlam var yapıştı kaldı. Gün içinde yediğimi anlamıyorum çocuk uyuyunca yemek yemeyi çok seviyorum. Tavsiye verin bana
Oglusumunannesii ftmylm ama ne yesem başıma geliyo mıncıklıyo yemekleri sofrayı dağıtıyor yada onu yapmasa yemeğim bitene kadar gel gel oyna şuna bak bunu yaptım vs 40 kere çağırıyor bende hiç bir keyif almıyorum
ftmylm Oglusumunannesii ama geçici bir süreç bu üstelik en sağlıklı sürede yemeğini ye bitir doymak için yani keyif alma kısmı böyle bir dönemde olmasa da olur yani yanlış anlaşılmak istemem şunu söylemek istiyorum sen kilo vermek istiyorsun çocuğun oyun istiyor ikiniz için de bu süreçte keyifli keyifli uzun süren yemek fasıllarına gerek yok