Obsf rahatsızlıgım var tuvalete girmek istemiyorum el yıkamak bi insana bukadar zulüm olamaz elimi köpüklüyorum duruladıktan sonra sanki hiç yıkamamışım gibi tekrar yıkıyorum sanki yıkanmamış gibi gusül aldıgımdada 2 saat çıkamıyorum eşim arkana bakma umursama yıka geç düşünme diyor ama elimde olamadan yapıyrm ilaç kullanmıştım şuan 5 buçuk aylık bebegim var kullanamıyrm ki kullansamda saflaştırıyo pek bi faydasını görmedim bende normal insanlar gibi olmk istyrm böyle olupta kafadan silen varmı