Çocuk olucak mı? Biz geçen yaz Sur cave otel diye biryerde bir gece konaklamıştık çok güzeldi çok ilgililerdi kahvaltı dahildi kahvaltısı da çok güzeldi ama odanın içinde jakuzi vardı o yüzden mi yoksa mağara tarzında olduğu için miydi bilmem aşırı nem vardı hatta çarşaflar ıslak gibi olur ya nemden öyleydi. Bir gece kaldık dönüşte eşim hasta oldu kızım 4 aylıktı burnu falan tıkandı. Ağustos ayıydı bide ona rağmen. Giderseniz bu nem olayına dikkat edin sorun olmazsa