hanbad Tavsiyem. İlik arayıp bulun ama. Kötü olmadan (Rabbim sağlıkla huzurla up uzun ömürler versin yavruna da. Eşinede ) nakil yaptırmayın. Benim oğlum hasta oluyordu .hastaneye yatmadan iyi olmuyordu o yüzden istedim hemen olmasını. Sürekli takipler yapılıyor du. Her ay. Kan alınıp oda 8,9 yerini delmeden kan alamıyorlardı yılmıştı yavrum. ,azıcık rüzgar esse 10 gün. Hasta antibiyotikler ateş düşürücüler bir sürü antibiyotik verip Öyle hastaneye yatmadan iyi olmuyor du Allah kahretsin antibiyotik te bağırsağı mahvediyor zaten yavrumun bagırsagı toplayamadı.