aslanim06 Rica ederim. Kızım dişlerini toplu bir şekilde çıkardığı için bizde beslenme reddi uzun sürmüştü, ilk çıkarmada 8 diş birden çıkarmıştı, ikisi azı olmak üzere. Bütün yazımız neredeyse sıfır yemekle geçti, biraz kilo kaybı da oldu. Fakat dişler epey büyüdüğünde beslenme reddi de azalarak minimuma indi. Şu an alt azıları çıkıyor, ilki kadar yoğun bir beslenme reddi yok şükür ki. Ama o dönemde ne yapsanız da yemiyor. Zorlamak da hiç doğru bir yaklaşım olarak görülmüyor. Biraz sabır, sonrası güzel olacak inşallah.