metbus Kızlar hayırlı akşamlar sizden bi konu hakkında fikir almak istiyorum ben çamaşır kurutma makinası almak istiyorum ama hangi marka daha iyidir bi türlü çıkamıyorum işin içinden sizlerden kullanan ve memnun kalan varsa fikir verebilir mi bana acaba 🙂
minnakpopus metbus yani bugün geldi benimde arçelik kmp 901 iyi olduğunu okudum hep araştırmalarım sonucu çamaşır makinemde arçelik olduğu için bu markayı tercih ettim deneyimlemedim henüz ama ocakta ciddi zam geleceğini söylediler
hasrettk metbus bosch serie 8 çok memnunum siemens ve bosch birebir aynı zaten fiyat olarak bakıp seçim yapabilirsiniz. Sessiz çalışıyor özellikleri üst düzey memnunum
CheriBlossom metbus ben hoover kullanıyorum memnunun makinemden doğru ayarda kullanıldığında çekme de yapmıyor
pudu Altus ve hover hem iyi hem ekonomik makineler eşim askerken aralıksız Altus çalıştırırlarmış tık demezmiş o yüzden bende Altus almayı düşünüyorum
payas Arçelik çalışanıydım oyuzden tavsiye etmiyorum Samsung profili Bosch bu 3 markayı öneririm bence Samsung kullanıyorum mis gibi
piyanistbanabirak CheriBlossom kıyafetleri ayırıyor musun canım türüne Göre bide hangi programda kullanıyorsun
CheriBlossom piyanistbanabirak kuzum benim makine wifili uygulamadan seçiyorum programı üstündekinden daha çok program oluyor kıyafeyleride mesela ince tisortleri kalın sweatleri pantolonları ayırıp ayrı ayrı atıyorum birlikte atarsam inceler çabuk kuruduğu için kalınlar kuruyana kadar kuruyanlar sıcak havada çekiyor
CheriBlossom piyanistbanabirak rica ederim kuzum hoover HLE C8TG-S yazıyor model de kuzum 8 kg benim makinem