Busegr emine5668 9 ay boyunca prilam kullanmıştım ben en zorlandığım olaydı 🤦🏼♀️ bir pamuğa sirke damlatıp göbek deliğine koyup hava almayacak şekilde bantlamayı bir deneyin isterseniz bende fayda etmemişti ama sizde işe yarar belki
handan36 emine5668 evet çok kötü üç ay doktorum önce hap verdi geçmedi sonra şurup verdi şurup iyi geldi 4. Ayda birden tamamen kesildi
_YanakReisinAnnesii emine5668 doğum yapacağım sabah bile evden kusup çıkmıştım. Prilam ve zofer denedik ama prilam hiçbir işe yaramadı doğuma kadar zofer kullandım. İlk başlar da günde 2 içiyordum bulantı azaldıkça teke düştük ama hiç kesilmedi benimki aşırı midem bulanıyordu o hapı içmesem. Çok kötü iseniz ilaç işini doktorunuza bi danışın.
Balparem13 4.5 aylık hamileyim 4 ay çektim ve bunun 3 ayı felaketti hiç hatırlamak istemiyorum. 1 ay prizin kullandım çok iyi geldi.
emine5668 Balparem13 ay evet benim 8-9-10 pik yapti ondan umidi kestim gecmicek diye içim rahatladı allah razi olsun
ebruyalcin04 Ben 3 ay çekmiştim insanın ruhu çekiliyo sanki bulantı artınca ilaçlarda bende işe yaramıyodu 3 ay geçtikten sonra bulantı falan kalmadı hiç kendiliğinden geçiyo sanırım ilaç yicek falan fayda etmiyo pek
emine5668 ebruyalcin04 ya evet ilk gebeliğimde oyle olmustu ama ikincide sanki bi farkli bulaniyo hic gecmicek gibi
annebalim_ _YanakReisinAnnesii cınsıyet neydı acaba cınsıyete bağlı mıkı acaba bende aynı durumdayım güde ıkı prızın ıcıyorım oda agır bı ılac anca kesıyor o halde günde üç bes kusuyorum
etkafa Umutunannesi_ ay bende de oluyor kusmuyorum ama geliyor yani dayanamıyorum acaba içtiğimiz ilaçlardan mı ya
Umutunannesi_ etkafa hangi ilaçları kullaniyosun ben kusuyorum da ya sürekli safra geliyor yemek yesem bulaniyo yemesem daha kötü bulanıyor şaşırdım kaldim