Cok kucuk oldugu icin davranisi ogrenmis olamaz gibi geliyor. Siz daha iyi bilirsiniz elbette ama ac olabilir mi? Benim bebegim 40i cikinca beni itmeye basladi. Kucagimda durmuyo. Agliyo, itiyo. Karninin doydugundan emindim. Esim bi emzir bakalim nolcak dedi. Dedim ac degil ki emmez. Ama direkt yapisti mememe. Anladim ki doyurmadan memeyi biraktiriyomusum.