Merhaba, bebeğim 15 günlük oldu göbek kordonu 11.gün düştü ve etrafında iltihap kalmıştı. Bugün yakıldı ancak aşırı derecede acısını çekiyor, altını değiştirirken çok canı yanıyor uykusundan ağlayarak uyanıyor hatta uykuya geç dalıyor acıdan. Sizin de bu şekilde mi acaba bunu yaşayan oldu mu? Bu süreç daha ne kadar böyle devam edecek?