pimpiriklianne43 Merhaba güzel anneler yarın oğlum 1 yas asisi olacak sizin nasıl geçti çok yan etki yaptimi şimdiye kadarki aşılar pek yan etki yapmamıştı ama oldum olası asilardan korkarım inşallah sorunsuz, atlatiriz
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan pimpiriklianne43 çok şükür rahat atlattık çok hafif ateş yapabiliyor yıkamamak lazım aşı olduğu gün
yaraliceylanim pimpiriklianne43 bir tık ateş vardı ince giydirip evi mümkün olduğu kadar serin tuttum üşütmeden ama çok sıcakta olmadan