Merhaba, gündüz uykuları bizim de 40 dk. Doktor normal dedi bi sorun yok. 40 dk x 3 kere yapıyor. Biz 5.5 aylıkta döndük, fakat kafasını tutuyordu. Doktor muayenesini şöyle yaptı; yüzüstü pozisyondayken kaldırdı havaya kafası öne düşüyor mu yoksa vücuduyla aynı hizada yada geri doğru kaldırabiliyor mı diye kontrol etmişti. İsterseniz siz de öyle bi bakın