mom97X Kızlar bunlardan hangisi 18. ay için oyalayıcı oyuncak ? Bu resimli legolar güzel gibi ama bilemedim, borulu oyuncakta kızımı baya oyalar aslında fakat 5 yaş üstü diyor ama bilmiyorum.. Sizce ?
Hiilyuss mom97X boru lego değil. Şuan 2.5 yaş oglum oynuyor bunlarla 16 aylık kızım var öyle takıp cıkarsmıyor. Dğer lego daha iyi😂
mom97X Hiilyuss ha o boruları takıp çıkarmak filan zor o zaman ? 5+ yazıyor zaten ama herhalde 2 yaş sonrası daha iyi gibi sanırım
atarepla Gittiğimiz oyun grubunda şu borulardan var. 13-19 ay arası çocuklardan hiçbiri ilgilenmiyor. Lego olabilir belki ama benim 16 aylık oğlum legoyu da oynamaz mesela. Kızın severse o olabilir.