Alpbaby Kızlar 2. Yi doğurdum ve tüplerimi bağlattım bugün 6. Günümüz kanamam azalarak bitti hafif leke oluyo arada o kadar normal mi öncekinde 40 gün kanamıştım resmen
aselayaz2125 Alpbaby benim ilk sezeryan da 15 20 gün sürdü 2. Sezaryen de 45 gün sürdü tamamen lekenin bitmesi. Sizin ki baya erken gibi ama bilemedim tüp bağlatmakla ilgisi var mıdır.
deniz255 Alpbaby normal ya. Ben ilkinde daha çok kanamıştım. 2. De daha az. Ama dönem dönem çoğalıp azalacaktır sizinki de