ozgmom Kilonuz iyiyse üzülmeyin bence tabiki yesin bebişlerde 1 yaşına kadar anne sütü/ mama öncelik diyorlar. Ben kilosu az oldugu için üzülüyorum meme reddi yaşamıştık döner umuduyla sınırdan aldı her ay . Mama gerçekten çok destekliyormu kiloyu kaç cc veriyorsunuz