surprizbebe Benim kızım öğlen pek çorba falan içmiyor tatlı tuzlu böyle alternatifler yapıyorum. Sise de fikir olsun yumuşacık çok güzel oldu. Yalnız ben yarım fincan elma suyu konsantresi koydum biraz tatsız bizlere göre. Ama iki tane hüplettim bile 😆