gnsmm hiç canını sıkma gerçekten evet bu emzirme süreci bizi çok yıpratıyor süt gelmiyor vs hep içimize dert oluyor ama azsa yada emmiyorsa yapacak birşey yok zaten ek gıda dönemi gelmiş. Çok üzülüp kendini asla yıpratma gelip geçiyor bunlar. Kayısı ye bol bol su iç rezene, anason çayları da çok çok etkili. Özellikle malt içecekler var alkolsüz onlardan da alabilirsin