anne2025 ben dyson15 delect kullanıyorum çok memnunum. Ancak dyson ile ilgili bilinmesi gereken ve tecrübe ederek öğrendiğim bir durumu da paylaşmak isterim. Dyson parçalarınız arızalanırsa parça satışını sadece dyson sitesinden yapabiliyorsunuz. Zaten sitesine ürün barkodlarınız ile giriyorsunuz . Ve sizin garanti sürenizi vs Takip edebiliyorlar böylece. Sorun şu : Garanti süreniz geçtiğinde eğer bir parçanız arızalandı ise ücretini ödeyerek dahi olsa parça temini sağlanmıyor. Stok yok olarak görünüyor parçalar. Bu da dyson un garanti süreci bitince tekrar ürün satmak için uyguşadığı bir satış politikasıymış. 2.5 sene önce aldığım dyson süpürgem için 6000 tl verip başlık almak istediğimde dahi alamadım.