Bebeğim 4 buçuk aylık oldu, gece uykuları ataktan dolayı bozuldu fakat sanırım atak sonrası da geçecek gibi değil, şu an sadece memede uyuyor. Ne emzik ne biberon hiçbir şeye alışmadı. Kucağımda uyutup beşiğine koymaya çalışıyorum anında uyanıyor defalarca uyutup defalarca yatırıyorum o da defalarca uyanıyor. Yanıma alıp emzirdiğimde ancak uyuyor memeden ayrılırsa uyanıyor memeyi arıyor ağzına alınca geri uyuyor. Geceden sabaha ağzında meme. İnanılmaz yoruldum, emziğe alıştırmak istiyorum çözüm mü onu da bilmiyorum en azından emzik ağzında olursa memede uyuyor sanar gibi geliyor bilmiyorum. Emziğe nasıl alıştırabilirim? Gündüz emzikle uyutmaya çalıştım yerine yatırınca yine uyandı.