Oğlumun dişlerini 1.5 senedir erteliyorum cok korkuyorum saçma sapan bir sürü haber cıkıyor. Bu nedenle hep erteledim korktugum için.
Sonrasında agrısı oldu tekrar götürdüm uyanıkken denenebilir belki diye ama oglum coook bagırıypr sakinlesmiyor yaptıramadık. Sedasyon icin sıraya aldılar ve sıramız geldi. Cocuk doktoruna gdip istenilen testleri yaptırdıkten sonra yaptırabileceğimizi söylediler fakat panik atağım var ilaç kullanmayı 1 sene önce bıraktım. Her an bişey olucak diye ödüm kopuyor. Ama dişleri demir vitaminine baglı resmen eridi çürüdü kırıldı. Bu beni cok üzüyor. Abur cubur şeker cikolata tüketen bi cocuk degil demirden malesef . Napıcamı şaşırdım. Cevresinde olan olumlu olumsuz tecrübeleri olan varmı? Sincan Eğitim ve Araştorma hastanesi dişte yaptırıcax.