Herkese merhaba, 16 aylık bebeğim bir çok şeyden korkuyor. Bu ilk başta asansörlü nakliyat arabalarını gördüğünde başladı. Onu gördü ve korku dedi. Daha sonra ara ara evdede tekrar etti korku korku diye. Geçen hafta bahçede oynarken düştü ve dudağını patlattı ondan sonra daha çok şeyden korkmaya başladı. Düştükten sonra bir kaç gecede bağırarak ağlayarak uyandı. Lambalardan, lambaderden korkuyor mesela. Işıkları açıp kapatıyor ancak bazen lambayı gösterip korkuuu diyerek bana veya babasına doğru koşarak geliyor. Lambaderlerede benim kucağımda olduğu sürece dokunuyor ancak kucağımdan indiğinde yine korkuyor ve kaçıyor. Bulaşık telinden bile korkuyor 🥺 Ne yapacağımızı bilemedik. Başına böyle veya buna benzer bir durum gelen biri yada fikri olan biri var mı? Varsa yardımcı olabilir misiniz? Uzun oldu biraz kusura bakmayın 🙏