japonbebe Merhaba,
Doğum tarihi: 15.09.2025
Başvuru: 20.09.2025 tarihinde e devlet doğum yardımı üzerinden.
İlk Öğretmenim Ailem uygulamasını indirdim. Orada çocuk ismleri çıkıyor. Seçtim oğlumun adını ödemeler sekmesi var ara ara orayı kontrol ettim. Herhangi bir mesaj falan gelmedi sürekli oradan kontrol ettim. Eylülde doğdu ilk para Ekim sonunda yattı.