Deletedmom61 Mhlkoyku Bebeğim haftaya tam 6 aylık olucak 3.ve 5. Ayında yaptırdık aşıyı daha önce düşseymiş ya fiyatı🤔
Deletedmom61 Leylaturkel Bende 210 verdim iki defa bu kadar önemli bir aşı madem neden devlet karşılamıyor acaba merak ediyorum🤔
Leylaturkel Deletedmom61 aynen öyle sen hem asgari ücret ver kendi vatandaşına gemde bu kadar aşı paraları ilaç vs hayret ediyorum
Ege Mhlkoyku rotayı yaptırdık yaptıracak olanlar şanslı🙏🏼 Rotayı kaçırdık, meningokok ta düşse bari ikinci doza az kaldı🤔