Bebeğim 7,5 aylık ek gıdayı baştan beri öyle çok iştahlı yemedi şimdi de biraz hasta oldu hepten iştahı gitti ne yapsam yemiyor. İlk aylarda çok güzel kilo almıştı şimdi zayıf ayrıca çok da hareketli nasıl kilo alacak bilmiyorum. Biliyorum sağlıklı olsun yeter ama keşke biraz da kilo alsa 😔