[silindi] yok hic sorun yasamadim tatları farklı evet aptamil biraz daha tatlı gibi geldi bana ama SMA içti kakasini bazen zor yapiyor onuda zeytinyağ koyuyorum gelişimi de ayina gore ıyi emmiyor maalesef 1 aylıktı istemedi dönduremedim sonrada 😒 bebek mamacım sitesinden 87 tl almıştım 800gr denemek isterseniz oraya bi bakin mamalar genel olark uygun😊