Merhabalar, 6 ay 25 günlük bebeğime uyku eğitimi vermek istiyorum. Uyku saatlerine hep dikkat ettim hala da ediyorum. 4,5 aya kadar yatağına yatırırdım kendisi uyurdu. Atak ile birlikte damaklar da kaşınmaya başlayınca kucak ister oldu. Sünnetten sonra ayağa kalkıp sallayarak uyumayı istedi. 2 gün yatağına yatırıp pış pış pat pat yöntemiyle uyutmaya çalıştım uyudu da ama çok ağladı. Dayanamadım 😞 şubatta çalışmaya başlayacağım için de alışsın kendisi uyumaya istiyorum. Okuduğum dinlediğim yöntemlerin hepsi korkunç geliyor gözüme. Ne olur eğitim veren anneler bizimle paylaşın nasıl yaptınız 🙏🏻🙏🏻🤍