poyrazmom2604 bize doktor krem vermedi 9 gün bardak kapattık açık yarası vardı doktor antibiyotik vermişti ama antiyibitorik vermeseydi de krem yazmazmış öyle dedi pisliği kiri oraya toplarmış krem . İlk üç gün biraz zordu yani her işediğinde acıdı sanırım sızlanarak işedi işediğini mızmızlandığında anlıuyordum .. benim için bir hafta zordu da ama oğlum için ilk üç gün diyebilirim sonra gülmelere normal haline geri döndü bol bol emzirin yanımda yatırdım ben bu süreçte dönüyordu çünkü bardaktan dolayı da ve açık yarası olduğu için canı yanardı dönmemesi gerekiyordu . Şimdi de yanımda yatmaya alıştı mis gibi uyuyoruz 😂😂 4 buçuk aylıkken yaptırdım 20 gün oldu hemen hemen yaptıralı . Bi de alt değişimi benim için zordu çok hareketliydi eli ayağını hep tutarsk değilirdim bezi