cemo19 Bana da Aşçı Anne’den aldığım bebek salçasında böcek çıkmıştı. Kavanoz açtım, tuzsuz olduğu için bozulur diye, ince şekillerde poşetlerekoyup buzluğa atayım, kullanmadan önce kırıp kırıp alırım dedim, poşette inceltirken baktım sert bir şey gözüküyor şöyle salçayı etrafından iyice temizledim Bir de ne göreyim antenleri olan pişmiş bir böcek.