Benim nikahım ile düğünüm arasında 3 ay var ve düğünümdeki tüm altınlar satılıp düğünden 2 gün sonra karşı tarafın kredi borcuna gitti.şimdi boşanma davamız sürüyor ben o altınların ücretini talep ediyorum diye dilekçeye çok kısa bir şey yazdım davayı açarken. Hala duruşma günü de verilmedi tedbir nafakası da yeni bağlandı. Ne yapmam lazım bu altınlar için bir dileköe daha mı yazmalıyım? Herhabgi bir kanıtım yok ama onun kartında görünür. Avukatım yok karşılayacak maddi gücümde yok talep de edemedim verilmeyeceğini söylediler ev var üstüme çünkü.