nuniii Bebişim daha 20 günlük çok gazlı , gazını çıkartıp göğsümde uyutuyorum amaa yatağa koyduğum an çığlıkla ağlıyor 🤦🏻♀️ Gaz damlası vs kullanıyoruz. Böyle olup da çözüm bulan var mı kaç gündür uyku yüzü görmedik 😅
talhamamy nuniii ah ah ben kaç ay çektim bundan 16 aylık oldu sımdı bile bazen öyle kucağımda uyur yatıramam
aslhnkrts nuniii kendi kıyafetimle beraber koyuyodum ben yada yere yatak serip yanına yatıyordum bi süre sonra kalkıyordum